Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych:
- wychowankowie zakładu mają prawo do prowadzenia rozmów telefonicznych wychodzących i przychodzących,
- wychowanek ma prawo przeprowadzić rozmowę telefoniczną na koszt zakładu po przyznaniu takiej nagrody przez dyrektora zakładu,
- rozmowy telefoniczne prowadzone są na terenie grup wychowawczych w internacie,
- każda grupa wychowawcza dysponuje aparatem bezprzewodowym, z którego wychowanek może korzystać w dowolnym miejscu na terenie grupy wychowawczej,
- rozmowy telefoniczne nieletni mogą prowadzić codziennie w godzinach 1930 – 2100 . Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne telefonicznej centrali zakładowej pojedyncza rozmowa telefoniczna może trwać nie dłużej niż 5 minut. W szczególnych przypadkach wychowawca może wyrazić zgodę na przedłużenie rozmowy telefonicznej,
- w szczególnych i uzasadnionych przypadkach dyrektor zakładu może wyrazić zgodę na prowadzenie rozmów telefonicznych w innych miejscach (np. gabinet zespołu diagnostyczno – korekcyjnego) i innym czasie (np. wydłużyć czas kontaktów telefonicznych).
Zasady_prowadzenia_rozmów_telefonicznych_1.pdf